Brändi, joka kutsuu asukkaat painumaan Hiiteen uudistui

Puolentoista vuoden ikäinen kasvuperheyritys Hiisi Homes uudisti brändiään, ja toivottaa asukkaat edelleen tervetulleeksi painumaan Hiiteen. Yksi ydinoivalluksista on Hiisi Homesin brändin kiteyttäminen yhteen lauseeseen:

Hiisi Homes – Koteja tilapäistarpeeseen – Homes for Homies

Kolmen puupää-yrittäjän, appiukko Ari Lapveteläisen ja vävypoikien Markus Veikkolaisen ja Niklas Erikssonin, lyötyä päät yhteen Hiidenveden äärellä Kokkokalliolla vuonna 2017 syntyi Hiisi Homes. Hyvin pian sloganiksi muodostui Painu Hiiteen, kun heittona alkunsa saanut sananparsi saikin osuvan merkityksen. Ripeään kasvuun tähtäävä perheyritys on saanut ilon toivottaa jo tuhansia asukkaita tervetulleeksi painumaan Hiiteen ympäri Etelä-Suomea. Tilapäiskoteja löytyy tätä nykyä 8 paikkakunnalta ja lukumäärällisesti koteja on jo yli 150.

Hiisi Homesin brändin ytimessä on koti. Koti on tunne. Kokemuksena Hiiteen painuminen koostuu tilapäiskodin hankkimisen, ja itse asumisen helppoudesta ja joustavuudesta. Hiisi Homesin tilapäiskodit eivät sijaitse kaupunkien keskustoissa vaan kodit sijaitsevat sielläkin, missä muiden tarjoajien eivät. Lähellä paikallisia ihmisiä, lähellä kotia tai kaukana kodista luoden kodin tunteen. Asukaspalvelu on käsittämättömän joustavaa ja hyvää, kenenkään kilpailijan palvelu ei ole läheskään yhtä jouhevaa.

Lyhyen, mutta vauhdikkaan alkutaipaleensa aikana Hiisi Homesille on kehittynyt persoonallinen yrityskulttuuri, mitä Hiisi Homesin tiimiläisten eli Hiiden heimolaisten tekeminen huokuu. Yrityksen sisällä puhutaan omaa heimokieltä ja asukkaiden suuntaan ollaan nöyriä ja suoria. Hiisi Homes ei kaunistele asioita vaan sanoo asiat niin miten ne ovat.

Kysyttäessä miksi näin nuori yritys lähti uudistamaan brändiään Hiisi Homesin kaupallinen johtaja ja yksi kolmesta puupäästä Markus Veikkolainen kertoo, että järjestelmällisen brändityön ja strategian kehittämisellä haluttiin parantaa tekemisen suunnitelmallisuutta ja järjestäytyneisyyttä. Oli aika koota yhteen kaikki ilmassa leijailevat ajatukset, tekemiset ja tekemättä jättämiset. Brändin ydin syntyi kuin itsestään reilun vuoden aikana, ja nyt oli oikea aika kirkastaa sitä ja muistuttaa kaikkia Hiiden heimolaisia miksi yrityksemme on olemassa ja mitä haluamme tekemisellämme saavuttaa.

Kesän aikana Hiisi Homes teki yhdessä yhteistyökumppaneidensa kanssa svengaavan rallin nimeltä Hiisi Livin’ kuvastamaan Hiiteen painumista ja Hiisi Livin’ -elämäntapaa.

Hiisi Homes
Koteja tilapäistarpeeseen
#painuhiiteen
www.facebook.com/hiisihomes
www.instagram.com/hiisihomes

Lisätietoja:
Puupää-yrittäjä Markus Veikkolainen
+358 40 670 8556
markus@hiisihomes.fi