Huolto palvelee

Hiisi Homes & Hotelsilla on huoltopalvelu saatavilla arkipäivisin ja hätätapauksissa myös iltaisin ja viikonloppuisin.

Miten ilmoitan huoltotarpeesta tai viasta huoneistossa tai huoneessa?

Ilmoitukset aina Hiisi Homes & Hotelsin asukas- ja myyntipalveluun. Toivomme ilmoitusta aina ensisijaisesti sähköpostilla, jotta voit liittää mukaan yksityiskohtaisen kuvauksen vikatilanteesta sekä valokuvia. Yksityiskohtaiset tiedot ja kuvat edistävät huoltopyynnön käsittelyä. Kiireettömissä tapauksissa sähköposti riittää ja kiireellisissä tapauksissa pyydämme ystävällisesti lisäksi soittamaan asiasta. Puhelunpäivystys saatavilla ympäri vuorokauden jokaisena päivänä. Huomioithan, että asukkaan ei tule olla yhteydessä mahdolliseen kiinteistön omaan kiinteistöhuoltoon, ja näitä ilmoituksia ei käsitellä. Asukas vastaa mahdollisista kuluista kiinteistöhuollon suuntaan, jos tilaajana ei ole Hiisi Homes & Hotels.

Ota yhteyttä Hiisi Homes & Hotelsiin tehdäksesi huoltopyynnön:
host@hiisihomes.fi
+358 20 7780 777

Kuinka nopeasti Hiisi Homes & Hotelsin huolto ratkaisee ongelman?

Huolto ei pääsääntöisesti ota vastaan uusia tehtäviä kuluvalle päivälle ellei huoltopyynnön luonne ole erittäin vakava. Tällä toimintatavalla varmistamme, että huoltotiimi pystyy toimimaan tehokkaasti, ja tilapäiskotien vuokrauksen sekä majoituksen hintataso saadaan pidettyä kohtuullisena. Pienet puutteet voidaan saada korjattua myös siivoushenkilökunnan avulla.

Nyrkkisääntönä voidaan pitää, että

  1. Asumisen estävät huoltotarpeet ja ongelmat korjataan saman päivän aikana
  2. Asumismukavuuteen vakavasti vaikuttavat asiat korjataan saman viikon aikana
  3. Asumismukavuuteen vähäisesti vaikuttavat asiat korjataan viimeistään seuraavan viikon aikana

Esimerkkejä kohdan 1 töistä:

  • vesivahinko keittiössä ja lattialle valuu vettä jatkuvasti
  • vesivuoto katossa
  • huoneiston tai huoneen ulko-ovi ei mene lukkoon
  • ikkunaa tai parvekkeen ovea ei saa kiinni, vaan se jää raolleen (korostuu talvella)
  • asukas ei pääse huoneistoon tai huoneeseen
  • turvallisuusriski huoneistossa tai huoneessa
  • joku muu asumiseen vaikuttava seikka, joka käytännössä estää asunnossa asumisen

Esimerkkejä kohtien 2 ja 3 töistä:

  • puuttuvien pienkoneiden lisääminen huoneistoon (silitysrauta ja -lauta, imuri, hiustenkuivain)
  • asunnossa epäillään olevan tuhoeläimiä (torakat, luteet, muurahaiset yms.)
  • lattiakaivo vetää huonosti kylpyhuoneessa
  • sängynjalka heiluu
  • älylukko ei toimi, mutta muu pääsy ja kulku huoneistoon tai huoneeseen saadaan muulla tavalla järjestettyä
  • puuttuvien aterimien lisääminen huoneistoon (haarukat, veitset, lusikat, lasit, kupit yms.)
  • rikkoutuneeksi ilmoitetun kodinkoneen tarkastaminen/vaihtaminen (TV, astian- ja pyykinpesukone
    sekä pienkoneet)
  • ovien helojen kiristämiset (lukot, saranat, kahvat) ellei irronnut tai heikosti kiinni oleva osa vaaranna
    asukasturvallisuutta
  • ovien panttaaminen siten, että ovea ei saa auki/kiinni kuin voimaa käyttämällä
  • lavuaari tai wc-istuin heiluu
  • suihkuletkun pidike tai -pää on rikki, mutta suihku toimii
  • bidee suihku tiputtaa kylpyhuoneessa
  • hana vuotaa lavuaariin kylpyhuoneessa tai keittiössä (tihkuvuoto, tiputtaa)
  • outo haju huoneistossa
  • tuuletusikkunaa ei saa avattua tai lukittua, mutta sen saa kiinni
  • joku asunnossa oleva laite pitää häiritsevää ääntä (neuvotaan asukasta ottamaan ao. laitteen sulake pois päältä)