Hiisi erottuu persoonallisella markkinoinnillaan

Heimolainen | Kakkoskotiin päin

Hiiden luoma artistikollektiivi Heimolainen julkaisi uuden biisin

Heimolaisen uusi talvibiisi Kakkoskotiin päin on julkaistu. Talvibiisi syntyi syksyn mittaan Heimolainen-kollektiivin yhteistyön tuloksena, missä avaintekijänä toimii vihtiläissyntyinen muusikko ja audio-alan monitaituri Juhana Kiiski. Hiisi Homes & Hotelsin henkilökunta osallistui sanoitusprosessiin, mutta muilta osin Kiiski vastasi sanoituksesta, sävellyksestä, tuotannosta ja miksauksesta.

Hiisi on markkinointinsa osalta ainutlaatuinen yritys, sillä vain harva yrityksistä hyödyntää itse tehtyä musiikkia markkinoinnissaan. Hiisin markkinoinnista vastaava Markus Veikkolainen kommentoi, että musiikin tekeminen on Hiisin brändin ytimessä. Lähtökohtana on hauskan pitäminen, minkä halutaan välittyvän kaikille heimolaisille. Sanoitukset pyörivät usein perheen, kodin ja paikallisuuden ympärillä. Tarkoituksena ei ole tehdä ensisijaisesti kaupallista musiikkia mistä mainonta huokuu läpi vaan jokaisella biisillä on tarkoituksensa ja viestinsä mihin toivottavasti kuuntelijat voivat samaistua.

Hiiden musiikilliset tuotannot tehdään tiiviissä yhteistyössä Kiisken kanssa ja välillä mukaan otetaan muitakin ammattimuusikoita. Esimerkiksi kesällä 2021 julkaistulla biisillä Otetaan Hiisisti on mukana laulamassa Juuso Vuorinen. Hiiden omaa henkilökuntaa hyödynnetään mikin varressa halukkuuden ja mahdollisuuksien mukaan, ja toistaiseksi mikin varressa on toistaiseksi nähty yrittäjistä Veikkolainen ja Niklas Eriksson sekä hallituksen sihteerinä toimiva Matias Tekoniemi. Hiiden yrittäjät Eriksson, Veikkolainen ja Ari Lapveteläinen nostivat riman korkealle jo ensimmäisen julkaistun biisin Joululaulu kumppaneille yhteydessä, jossa mikin varressa nähtiin vain itse yrittäjät.

Musiikkivideot ovat luontainen osa biisituotantoprojekteja, ja kaikista biiseistä on tehty myös musiikkivideo. Musiikkivideot kuvataan useimmiten paikallisesti ja videoiden tuotannosta vastaa videokuvaaja Tiko Lasola. Hiiden oma henkilökunta ja yrittäjät etunenässä ovat toistaiseksi seikkailleet ahkerasti musiikkivideoilla.

Hiisi suunnittelee tuottavansa kaksi uutta biisiä vuodessa, joten muutaman vuoden päästä biisejä alkaa olla albumillisen verran takataskussa. Huhu kertoo, että Heimolainen olisi tehnyt ensiesiintymisensä liveareenoilla kesän 2020 Seppärockissa, mikä suunniteltiin järjestettävän Vihdin Nummelan pesäpallostadionilla Hiiden kirnussa. Harmillisesti tapahtuma ei toteutunut koronasta johtuvista syistä.

Heimolaisen julkaisut löytyvät Youtubesta sekä yleisimmistä musiikkipalveluista.

Heimolainen | Kakkoskotiin päin
Youtube
Spotify

Heimolainen | Otetaan Hiisisti
Youtube
Spotify

Heimolainen | Joululaulu kumppaneille
Youtube
Spotify

Heimolaisen kuvapankki: Google Photos

Hiiden kuvapankki: Google Photos

Hiisi Experience Group Oy
Vuonna 2017 Vihdissä perustettu kasvava teknologian mahdollistama perheyritys.
Koteja tilapäistarpeeseen & kodikkaita hotellihuoneita Hiisi Homes & Hotels brändin alla.

Lisätietoja:
Markus Veikkolainen
Puupää-yrittäjä
+358 40 670 8556
markus@hiisihomes.fi